ترند جامدادی تازه چی دارید؟

ترند جامدادی تازه چی دارید؟

یکی از بهترین امتیازات مدرسه رفتن، گشتن فروشگاه‌ها برای یافتن یک ترند جامدادی های تازه است. تقریباً هیچ چیز باز شدن مدرسه به این اندازه هیجان‌انگیز نیست که جامدادی تازه را پر از مداد و خودکار و لوازم تحریر نو و براق کنی و یک سال تازه را در مدرسه شروع کنی.

تصمیم برای خرید جامدادی تازه هم همیشه ترفندهای خودش را داشته است. فقط کاربردی بودن جامدادی نیست که اهمیت دارد. شاید جامدادی به نحوی نشان‌دهنده شخصیت شما باشد!

از الگوهای زیبا گرفته تا اشکال میوه‌ای، ما دایره وسیعی از گزینه‌ها را برای انتخاب جامدادی پیش رو داریم. اگر به دنبال یک نمونه کلاسیک و با استایل هستید، مطمئن باشید که با یکی از جامدادی‌های سهند می‌توانید روی همکلاسی‌هایتان اثر خوبی بگذارید.

جامدادی‌ها امروزه در بسیاری از شکل‌ها و سایزها با متریال متنوع تولید شده‌اند. اما آیا می‌دانید که چیزی به اسم جامدادی از قرن ۱۹ وجود داشته و با چوب و فلز و حتی فلزات ارزشمندی مثل نقره ساخته می‌شده؟ همچنین آیا می‌دانستید که اولین جامدادی با این شکل، توسط ورونا پرل آموت در ۱۹۴۶ اختراع شد و فقط برای نگه‌داری ۶ مداد جا داشت و نه چیز دیگری؟

از آن موقع تا حالا، طراحی جامدادی‌ها تغییرات زیادی کرده و حالا مداد و سایز لوازم تحریر مدرسه در آن‌ها جا می‌شود. علاوه بر آن، انتخاب رنگ، جنس و شکل و جامدادی به نوعی نشان‌دهنده شخصیت شما بین همکلاسی‌هایتان است.

جامدادی‌هایی که امسال بین بچه‌ها محبوب و استفاده از آن فراگیر است، ممکن است در سال بعد از چشم بیفتند. این بسته به این است که کدام شخصیت کارتونی، محبوب است یا چه برند لوازم تحریری ترند شده.

اگر به دنبال این هستید که بدانید ترند جامدادی در این سال‌ها چیست و برای خودتان یک جامدادی به‌روز انتخاب کنید، در ادامه چند ترند جامدادی را معرفی می‌کنیم.

جامدادی آبی

در سال ۲۰۱۴ آبی محبوب‌ترین رنگ لوازم تحریر مدرسه بود. ترند جامدادی هم متاثر از این جریان کلی است.  یک رنگ براق که وقتی روی میز یا توی کیف است، کاملاً به چشم می‌آید. آبی روشن یا نئون بسیار چشمگیرتر است. این رنگ همچنین رنگ پس زمینه بسیار مناسبی برای طرح‌های خالخالی یا گلدار است.

جامدادی عروسکی و پروانه‌ای

طرح‌های عروسکی، الگوهای پروانه و قفس‌های پرنده مینیاتوری، الگوهایی است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. طرح‌هایی با این الگوها با نمونه‌های طرح گل‌دار هم همراهی دارد. طرح پرنده‌ها با اشکال نوت‌های موسیقی و به خصوص طرح جغد در این سال‌ها بسیار توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

جامدادی خالخالی

طرح‌های خالخالی در جامدادی و کیف و کوله مدرسه در این سال‌ها بسیار به چشم می‌خورند. رنگ‌های نئون که دیگر ترند سال‌های اخیر در همه چیز است، همنشین خوبی برای این خالخالی‌های دلنشین و جذاب شده است.

جامدادی شفاف

جامدادی‌های شفاف وقتی همه اجازه ندارند سر جلسه امتحان جامدادی ببرند، بهترین جامدادی محسوب می‌شوند و می‌توانند شما را همراهی کنند. همچنین مثل کیف‌هایی با بدنه شفاف، این جامدادی‌ها محبوبیت زیادی دارند چون محتویات خود را پنهان نمی‌کنند. غیر از این، در این نوع جامدادی انگار به شما اجازه داده شده که با پر کردن آن از وسایل رنگارنگ و زیبا، طرح روی آن را کاملاً شخصی‌سازی کنید و با سلیقه خودتان بسازید.

جامدادی با طرح‌های گرافیکی بامزه

یکی از هیجان‌انگیزترین ترندهای لوازم تحریر، طرح‌های بامزه و شوخ هستند. محبوبیت آن‌ها روز به روز هم بیشتر می‌شود. گرافیک رنگارنگ از یک سگ با هدفون یا یک میمون با عینک و هر چیز خلاق و بامزه دیگری را در جامدادی‌های امروز می‌بینید!

جامدادی شیک و باوقار!

بعضی‌ها هم هستند، مخصوصاً در دانشگاه و دبیرستان، که از رنگ‌های براق و گرافیگ گل‌منگلی خوششان نمی‌آید؛ گروه ساده‌پسندان! این‌ها رنگ‌های خنثی دوست دارند و می‌خواهند جامدادی ساده و بدون طرح داشته باشند که زیاد توی چشم نباشد. این گروه ساده‌پسند که گروه کوچکی هم نیست،  از گارد همیشگی‌اش به گرافیک تند و تیز هم که در بیاید، به دنبال طرح‌های چهارخانه است. باید بگوییم که ساده و چهارخانه ترندهای همیشگی همه اعصار هستند، شک نکنید!

به دنبال هر طرح و رنگ و هر ترند جامدادی که هستید، دعوت می‌کنیم از مدل‌های متنوع جامدادی سهند هم دیدن کنید. اگر پسندیدید، خریدش به سادگی چند کلیک است.

اگر ترند جامدادی دیگری دیده‌اید و می‌شناسید، خوشحال می‌شویم در کامنت‌ها به ما و بقیه معرفی‌اش کنید.

مطالب مرتبط